بهترین مرکز لیزر در هفت حوض

برای آشنایی با بهترین مرکز لیزر در هفت حوض با ما همراه باشید، ما اینجا در زیباشیم در تلاش هستیم تا با ارائه اطلاعات دقیق از بهترین مرکز لیزر در شرق تهران شما را در رسیدن به خدمات عالی سوق دهیم.

خوب است که یک نگاه کلی به نحوه عملکرد و اثرگذاری لیزر داشته باشیم و اینکه بدانیم لیزر چیست و بهترین مرکز لیزر در هفت حوض چگونه باید باشد!

لیزر پرتو نوری است با خصوصیات فیزیکی خاص است که دارای انرژی بسیار بالایی است. به طور کلی دو روش برای حذف موهای زائد بدن وجود دارد:

  1. سیستم های لیزری با طول موج پایین مثل دستگاه الکساندریت و دایود و دستگاه لیزر با طول موج بالا
  2. سیستم های غیر لیزری یا سیستم های نوری لامپ های زنون، شامل دستگاه های ای لایت و آی پی ال که با سیستم فلش لامپ زنون کار می کنند. این دستگاه ها علاوه بر نور از رادیوفرکانس هم استفاده می کنند. به همین دلیل تاثیرشان روی موهای کمرنگ، سفید و طلایی اثر بهتری دارد.

لیست بهترین معرفی مرکز لیزر در هفت حوض

در اینجا لیستی از بهترین مرکز لیزر در هفت حوض را که از نظر خدمات دهی و کادر مجرب پرطرفدار هستند را آورده ایم.

لیزر الیزه هفت حوض

در این مرکز هر لیزر با یک طول موج خاصی روی هر رنگ پوست و مو تاثیر گزار می باشد. لیزر نابلکس دارای موج الکساندرایت است و تاثیر فوق العاده ای روی هر مویی دارد که در این مرکز موجود است.

آدرس: میدان رسالت، نرسیده به مترو سرسبز، نبش خیابان غیبی، پلاک ۷۰۰، طبقه ۷

معرفی بهترین مرکز لیزر در هفت حوض
معرفی بهترین مرکز لیزر در هفت حوض

مرکز لیزر گلبرگ هفت حوض

مرکز لیزر گلبرگ هفت حوض توسط دکتر سارا شمس الدینی مطلق که متخصص پوست، مو و زیبایی است مشغول به فعالیت می باشد.
آدرس: میدان هفت حوض – خیابان جانبازان غربی – نبش پاساژ موبایل گلبرگ – خیابان کمیجانی – ساختمان پزشکان عرفان

دستگاه های لیزر در بهترین مرکز لیزر در هفت حوض

در بهترین مرکز لیزر در هفت حوض از دستگاه های به روز دنیا استفاده شده است که به شرح زیر است. دستگاه های لیزر را می توانیم بر اساس طول موج آنها به ۳ دسته تقسیم کنیم:

  1. ۷۵۵ نانومتر یا الکساندریت که برای پوست های روشن و معمولی مناسب است
  2. ۸۰۰ نانومتر یا دایود که برای پوست های معمولی رو به تیره مناسب است. جذب این طول موج تا حدی کمتر از الکساندریت است
  3. ۱۰۶۴ نانومتر یا ND-YAG که بیشتر مناسب پوست های تیره و برنز است.

بهترین مرکز لیزر در هفت حوض چگونه موهای زائد را از بین خواهد برد؟

 لیزر در واقع به پرتوهای نور تکفام شده می گویند که روی طول موج خاصی تنظیم شده و با توجه به نیاز ما می تواند اثرات متفاوتی بر ناحیه مورد نظر داشته باشند. به ریشه موجود در هر تار مو ملانین می گویند. ملانین هنگام رویش مو فعال می گردد و بدنه مو را به رنگ تیره یا بلوند در می آورد.

مطلب پیشنهادی: بهترین مرکز لیزر در تهران

لیزر موهای زائد دقیقا به این صورت است که به روی ملانین مو اثر گذاشته و باعث نابودی ریشه مو می گردد. در نتیجه هر چه موی فرد تیره تر باشد، لیزر اثر بهتری روی آن می گذارد. از طرفی ملانینی که در خود پوست وجود دارد، باعث روشن بودن پوست می شود و این امر باعث می شود لیزر روی پوست اثر نگذارد و پوست را نسوزاند.

از دستگاه های لیزر که می توان گفت جزو بهترین ها هستند و در بهترین مرکز لیزر در هفت حوض موجودند می توان به الیت پلاس، اپوجی پلاس، مونولیث، مدیواستار، لوترونیک و… اشاره نمود.

بهترین مرکز لیزر در هفت حوض

نکاتی که باید قبل از لیزر رعایت کنید:

قبل از لیزر در بهترین مرکز لیزر در هفت حوض خوب است نکاتی را بدانیم:

  • لیزر برای افراد باردار یا افرادی که برای بارداری اقدام نموده اند، همینطور در دوران شیردهی هستند ممنوع یا با نظر پزشک امکان پذیر می باشد.
  • در صورتی که سوابق بیماری عصبی یا اختلالات هورمونی، ام اس، کیست تخمدان، حساسیت های پوستی، بیماری ویتیلیگو، بیماری های تیروئید، پریود نامنظم، دیابت و تبخال داشته باشید بهتر است قبل از لیزر حتما با پزشک خود مشورت کنید.
  • در صورت تزریق ژل و بوتاکس حتما با اپراتور خود صحبت کنید.
  • در صورتی که در طول دوران لیزر، شروع به مصرف دارویی کردید با اپراتور خود مطرح کنید.
  • در صورتی که از داروهایی مثل ماینوکسیدیل، فنی تویین، سیکلوسپورین ، ایزوترتینوئین، راکوتان (آخرین مصرف ۴ ماه و دوز بالا ۶ ماه قبل باشد دوز خیلی پایین با ویزیت پزشک) و کورتون استفاده می کنید، با پزشک خود در میان بگذارید.

چکیده مقاله

تلاش ما این است که با ارائه بهترین اطلاعات، شما را به بهترین مرکز لیزر در هفت حوض برسانیم. به یاد داشته باشید در روز لیزر موهای زائد، پس از پاک کردن ناحیه لیزر از هر گونه کرم و ضد آفتاب به راحتی می توان بدون بی حسی لیزر را انجام داد. اما در صورتی که پوست حساسی دارید می توانید از پماد زایلاپی، لیدوکائین و زایلوژل برای بی حس کردن نواحی مورد نظر ۳۰ دقیقه قبل از انجام لیزر استفاده کنید.

سوالات متداول

  • انواع دستگاه های لیزر کدامند؟

دستگاههای لیزر را می توانیم بر اساس طول موج آنها به ۳ دسته تقسیم کنیم الکساندریت، دایود.

  • آیا لیزر برای افراد باردار ضرر دارد؟

لیزر برای افراد باردار یا افرادی که برای بارداری اقدام کرده اند، همچنین در دوران شیردهی ممنوع یا با نظر پزشک امکان پذیر می باشد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *