همه چیز درباره دستگاه لیزر الکس کندلا

دستگاه لیزر کندلا یکی از بهترین و کاربردی ترین دستگاه هایی است که برای از بین بردن موهای زائد بدن کاربرد دارد. همانطور که می دانید دستگاه های مختلفی با برند های متفاوتی وجود دارد که برای لیزر موهای زائد طراحی و تولید شدند. با توجه به پیشرفت روازنه تکنولوژی در صنعت پزشکی، فضای رقابتی میان کمپانی های تولید کننده دستگاه های لیزر بوجود آمده است. در میان دستگاه های موجود در کلینیک ها یکی از پرطرفدار ترین دستگاه ها به لحاظ نتایجی که ارائه می دهد، دستگاه لیزر کندلا است.

کمپانی کندلا

کمپانی کندلا، توانست در سال ۱۹۷۰ میلادی، شرکت خود را تاسیس کند. این برند به عنوان معتبرترین برند تولید دستگاه لیزر، در آمریکا تاسیس شد و با توجه به فناوری و تکنولوژی های جدید توانست در این مسیر نسبت به دیگر برندهای موجود، پیشرو باشد. با توجه به اینکه این کمپانی توانست، دستگاه هایی ایمن و پیشرفته را طراحی و تولید کنید، نظر کلینیک های لیزر را به خود جلب کرد. تا به امروز این کمپانی سابقه ی ۲۰ ساله دارد.

نام تجاری این دستگاه Gentle Lase Pro است و در دسته بهترین و باکیفیت ترین دستگاه لیزر به لحاظ نتایج دریافت شده است. طول موج این دستگاه حدود ۷۵۵ نانومتر می باشد که نشانه دهنده سازگاری با انواع پوست اعم از سبزه و روشن است. یکی از دستگاه هایی که جنبه درمانی دارد، کندلا است. این دستگاه با میله های کریستالی با قطر ۰.۳ تا ۰.۷ و طول ۷.۶ تا ۱۰ سانتی متر اشعه لیزر را پخش می کند.

پیش از اینکه در هر کلینیک زیبایی برای لیزر موهای زائد بدن اقدام کنید، بهتر است از کارشناسان در این زمینه مشاوره دریافت کنید. از این طریق می توانید دستگاه سازگار با پوست خود را انتخاب کنید. برخی افراد به دلیل حساسیت های پوستی یا بافت پوست و حتی نوع رویش موی زائد بدن، امکان از بین بردن موهای زائد را ندارند. بر همین اساس بهتر است پیش از اقدام، به صورت آزمایشی، دستگاه مناسب را انتخاب کنید و نتیجه به دست آمده را ارزیابی کنید.

مزیت استفاده از لیزر الکس کندلا

لیزر کندلا دارای مزایایی است که هر کدام را در زیر نام می بریم و در صورت نیاز شرح می دهیم:

  1. بازدهی و نتیجه خوب
  2. دارای سیستم خنک کننده: یکی از روش های به عنوان یک تکنولوژی جدید در دستگاه های لیزر استفاده می شود، سیستم خنک کننده است که برای کاهش درد بکار می رود. با سیستم خنک کننده، بیمار کمتر احساس درد می کند.
  3. تاییده FDA: دستگاه لیزر باید دارای این تاییده باشد که نشانه استاندارد بودن آن است.
  4. سرعت و دوام بالا در نتیجه: برای اینکه نتیجه مطلوب را بدست آورید بهتر است به سرعت و دوام بالا در نتیجه توجه کنید. دستگاهی که نتیجه مطلوب را در بازه زمانی کمتری ارائه دهد، پیشنهاد بهتری است.
  5. سازگاری با پوست های روشن و سبزه: برخی دستگاه ها امکان استفاده برای برخی از انواع پوست را ندارد. شما برای اینکه نتیجه دلخواه را دریافت کنید باید دستگاه سازگار با پوست را انتخاب کنید.

با توجه به شناختی که نسبت به ویژگی های این دستگاه پیدا کردید، می توانید به راحتی برای انجام لیزر موهای زائد به هر کلینیکی مراجعه کنید. جدا از اینکه روش کار اپراتور دستگاه لیزر بسیار مهم است، انتخاب دستگاه مناسب، قدم اول و البته مهمترین قدم در شروع دوره درمان با لیزر است.

مزیت استفاده از لیزر الکس کندلا

برای لیزر موهای زائد با الکس کندلا چند جلسه نیاز است؟

لیزر موهای زائد با الکس کندلا با توجه به حجم موهای زائد بدن تعیین می شود که حداقل و حداکثر چند جلسه خواهد بود. بهتر است در نظر داشته باشید که تعداد جلسه های موهای زائد کندلا معمولا ۸ جلسه تعیین می شود اما اینکه بازه زمانی تعیین شده برای مراجعه بعدی چقدر است، به واکنش موهای زائد و پوست بستگی دارد. احتمالا برای کسانی که با توجه به نوع پوست و موهای زائد، لیزر دشوارتری دارند، جلسه های بیشتر و با بازه زمانی کوتاه ترین تعیین می شود.

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، نمی توان گفت لیزر موهای زائد چند جلسه طول می کشد، چراکه شما برای تخمین نتیجه دلخواه به نظر کارشناس نیاز دارید. پیش از انتخاب کلینیک، بهتر است از منابع و مراجع معتبر که مشخصات بهترین کلینیک لیزر موهای زائد را ارائه می دهند کمک بگیرید. از این طریق می توانید یک لیست کاملی از کلینیک های لیزر موهای زائد داشته باشید که متناسب با سطح نیاز خود و البته منطقه محل سکونت، بهترین کلینیک را انتخاب کنید.

چه پوست هایی بهتر است از لیزر الکس کندلا استفاده نمایند؟

یکی از مشخصه های این برند، سازگاری با انواع پوست است. پوست های تیره که معمولا موهای زائد ضخیم تری دارند و پوست های روشن با موهای زائد نازک می توانند از این دستگاه استفاده کنند. پیش از اینکه دستگاه مناسب را انتخاب کنید، باید روی پوست خود شناخت کافی داشته باشید. شما باید بدانید پوست شما چه ویژگی هایی دارد و با توجه به ویژگی های پوست دستگاه را انتخاب کنید. حتما پیش از دوره لیزر درمانی از یک کارشناس و متخصص کمک بگیرید. این بهترین روش برای شروع دوره درمان است.

چه پوست های مناسب برای دستگاه لیزر الکس کندلا
چه پوست های مناسب برای دستگاه لیزر الکس کندلا

عوارض دستگاه لیزر کندلا

هر مدل از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مانند دستگاه لیزر کندلا ، در کنار مزیت ها، عیب هایی دارد که در این بخش به معایب و عوارض دستگاه لیزر کندلا می پردازیم:

  • همانطور که می دانید این دستگاه، ویژگی ها و خدمات خوبی را ارائه می دهد. همچنین، باعث از بین بردن جای بخیه، تاتو، انواع خال و البته لیزر موهای زائد می شود. برای کسانی که قیمت مقرون به صرفه یکی از ویژگی های مهم در انتخاب نوع لیزر موهای زائد بدن است، استفاده از این دستگاه توصیه نمی شود.
  • این نکته را در نظر داشته باشید، با توجه به اینکه امکان سازگاری با انواع پوست را دارد، کارشناسان آن را برای پوست های تیره توصیه نمی کنند. بسیاری از افراد بودند که با این دستگاه، با وجود اینکه پوست تیره ای دارند، نتیجه دلخواه را کسب کردند.
  • کسانی که پوست های حساسی دارند، استفاده از این دستگاه را توصیه نمی کنیم. در صورت عدم رعایت نکات پیشگیرانه ممکن است به پوست آسیب بزنید.

کاربرد دستگاه لیزر الکس کندلا

کاربرد دستگاه لیزر الکس کندلا به از بین بردن موهای زائد بدن محدود نمی شود. این دستگاه قابلیت های بسیاری دارد که حذف موهای زائد بدن یکی از آن ها است. اگر شما هم روی بدن یا صورت خود، خال دارید که باعث ناراحتی شما شده است. برای اینکه برای همیشه با انواع خال خداحافظی کنید؛ دستگاه لیزر کندلا را پیشنهاد می کنیم. هر کدام از ما به دلایل متفاوتی ممکن است روی بدن جای بخیه داشته باشید. برای از بین بردن جای بخیه می توانید از لیزر استفاده کنید. بنابراین از دیگر کاربرد دستگاه لیزر الکس کندلا از بین بردن انواع خال خواهد بود.

یکی از مشکلات و دغدغه های بسیاری افراد که تاتو کردند، پاک کردن کامل تاتو است. با دستگاه لیزر کندلا پاک کردن تاتو دیگر یک مشکل نیست. شما به راحتی و در نهایت ۱ تا ۲ جلسه درمانی می توانید به صورت کامل انواع تاتو را رفع کنید. از جمله تاتوهایی که پس از مدتی ظاهر ناخوشایندی دارند، آرایش های دائمی است. همانطور که تا اینجای مقاله گفته شد، دستگاه لیزر کندلا کاربردهای بسیاری دارد. شما می توانید از این طریق برای رفع بسیاری از مشکلات پوستی اقدام کنید. همچنین می توانید دوره درمانی حذف موهای زائد بدن را با خیال راحت با این دستگاه شروع کنید.

مطلب پیشنهادی: در مقاله بهترین مرکز لیزر در تهران، مراکز مجهز به این این دستگاه را ببینید.

کاربرد دستگاه لیزر الکس کندلا

جمع بندی

همانطور که در این بخش خواندید، لیزر کندلا یکی از بهترین و جدیدترین دستگاه هاست که برای لیزر موهای زائد به کار می رود. در این بخش تمامی مزایا و کاربرد و عوارضی که این دستگاه می تواند داشته باشد، برای شما لیست کرده ایم، امیدواریم این مطلب به درک بیشتر شما درباره این دستگاه و انتخاب دستگاه مناسب برای لیزر پوستتان کمک کننده باشد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *